• 1400/03/20 - 11:43
  • - تعداد بازدید: 131
  • - تعداد بازدیدکننده: 125
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
دومین جشنواره کشوری طب ایرانی

دومین جشنواره کشوری طب ایرانی برگزار می شود، مهلت ثبت نام و ارسال مدارک تا 31 شهریورماه 1400

دومین جشنواره طب ایرانی، 19 آبان سال جاری، برابر با روز جهانی «علم در خدمت صلح و توسعه»، در سه محور اصلی و دو محور ویژه برگزار و امکان ثبت نام علاقه‌مندان، از 20 تیر فراهم شده است.
 
امکان ثبت نام از بیستم تیرماه از طریق وب‌ سایت دومین جشنواره طب ایرانی به آدرس pmfestival.ir  فراهم ‌شده است و علاقه‌مندان تا 31 شهریورماه برای ارسال مدارک خود بر مبنای محور مورد تقاضا، فرصت دارند.
 
برای این دوره از جشنواره که با توجه به شرایط فعلی کشور به ‌صورت مجازی و در صورت بهبود اوضاع بحرانی کرونا، حضوری و مجازی برگزار می‌شود، علاوه ‌بر محورهای اصلی آموزش، پژوهش و درمان، دو محور ویژه، یکی با موضوع کووید 19 و دیگری با موضوع فرهنگ و هنر، به ‌منظور جلب مشارکت مردم به ‌عنوان مخاطبان اصلی برای نهادینه‌شدن آموزه‌های طب ایرانی در حوزه اصلاح سبک زندگی، در نظر گرفته شده است.
 
در محور آموزش، دانشجو و آموزشگر برتر و در محور پژوهش، یک پژوهشگر برتر بالای 35 سال و یک پژوهشگر جوان برتر زیر 35 سال، فناور برگزیده، مقاله و کتاب برتر معرفی و در محور درمان نیز واحد ارائه‌دهنده خدمات بالینی و درمانگر برتر بر اساس معیارهای تعیین‌شده انتخاب می‌شوند.
 
در بخش محورهای ویژه، به‌ عنوان وجه تمایز دومین جشنواره طب ایرانی نسبت به نخستین دوره آن، برگزیدگانی در 6 بخش اپلیکیشن، فیلم کوتاه، پوستر و اینفوگرافیک، داستان کوتاه برای کودک، موشن‌گرافیک و عکاسی در راستای شعار جشنواره و با محوریت اصلاح سبک زندگی معرفی می‌شوند که جوایز ویژه‌ای به برگزیدگان اهدا می‌شود.
 
معیارهای انتخاب در محور کووید 19 نیز با توجه به میزان مشارکت در حوزه آموزش، پژوهش و درمان در شرایط بحرانی کشور تعیین شده است و همچون دوره نخست جشنواره و با توجه به دستورالعمل ابلاغی، از یک پیشکسوت برگزیده در حوزه طب ایرانی نیز قدردانی به عمل می‌آید.
 
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اساس دستورالعمل ابلاغی، ریاست شورای سیاستگذاری جشنواره را برعهده داشته و دومین جشنواره طب ایرانی، نوزدهم آبان‌ماه، برابر با روز جهانی «علم در خدمت صلح و توسعه» برگزار می‌شود.
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 5948
کلمات کلیدی
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: